محل لوگو

نحوه استفاده از المنتور در وردپرس [2023]


هنگامی که صحبت از ساخت یک وب سایت می شود، هر چه نرم افزار بدتر باشد، بهتر است. اینکه چقدر می توانید سایت خود را شخصی سازی و شخصی سازی کنید و آن را در بین رقبا متمایز کنید، نشانگر موفقیت سایت شما است.

خوشبختانه برای افرادی مانند من و شما، پلتفرم‌های دوپینگی مانند Elementor برای نجات روز وجود دارند و استرس را از فرآیند پیچیده ساختن سایت دور می‌کنند.

Elementor یک سازنده وب سایت دبو مستقیم است که بیش از 10٪ از تمام CMS وب سایت های شناخته شده (سیستم های مدیریت محتوا) را تامین می کند.

اگر می‌پرسید چگونه از Elementor استفاده کنید (مطمئن هستیم که نام آن را شنیده‌اید)، در اینجا فروشگاه شما یک مرحله‌ای است.

آموزش Elementor آینده شما را به صورت مرحله به مرحله از طریق نصب اولیه تا ظرافت نهایی طی می کند تا بتوانید وب سایت kickass بعدی خود را با اعتماد به نفس بی حد و حصر بسازید!

ما همچنین یک ویدیوی عمیق در مورد این موضوع (به زیر نگاه کنید) برای همه یادگیرندگان دیداری / شنیداری در آنجا داریم. اگر کلمات ملایم نوشته شده ما هزینه شما را برآورده نکرد، حتماً آن را بررسی کنید!

افزونه Elementor WordPress چیست؟


وردپرس احتمالاً معتبرترین پلتفرم منبع باز است که این روزها برای ساخت وب سایت در بازار استفاده می شود. آنها بدون شک یکی از با ارزش ترین ملاحظات برای هر طراح وب سایتی هستند که به زودی می آیند.

خوشبختانه، استفاده از Elementor با وردپرس با افزونه Elementor وردپرس باهوش است. در واقع، ما آن را به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس که می توان با پول خریداری کرد، توصیه می کنیم! (هر چند به شکل پایه رایگان است)

و ما تنها کسانی نیستیم که چنین احساسی داریم. در واقع Elementor پلتفرم پیشرو ایجاد وب برای وردپرس است.

با پلاگین Elementor برای وردپرس، وب سایت های پیکسل کامل را می توان با دقت بکر و کنترل بسیار زیاد ویرایش کرد. برخی از مزیت‌ها عبارتند از: ویرایش زنده واکنش‌گرا، ده‌ها ابزارک و قالب رایگان، و ویژگی‌های حرفه‌ای خارج از جعبه.

این به سادگی یک افزونه سازنده وب سایت است که باید از آن استفاده کند برای کسی که می خواهد بیشترین استفاده را از تجربه وردپرس خود داشته باشد (برای کسی که در حال ساخت یک سایت است). ما تمام جزئیات دقیق در مورد نحوه افزودن Elementor به وردپرس را کمی بعد پوشش خواهیم داد.

آیا المنتور رایگان است؟


Elementor هم نسخه رایگان و هم چند طرح اشتراک پولی را برای مشتریان ارائه می دهد. نسخه رایگان قطعا آب کافی برای ساختن یک وب سایت زیبا را فراهم می کند که امکان مدولاسیون اولیه قالب، ویجت ها و ویژگی های کشیدن و رها کردن را فراهم می کند.

در واقع، صفحه‌ساز رایگان Elementor پیچیده‌تر و مجهزتر از برخی دیگر از گزینه‌های پرداخت برای استفاده در دسترس است.

اما مطمئناً، برای نمایش تمام ویژگی‌ها با سازنده تم، پشتیبانی زنده 24 ساعته، مجموعه وسیعی از محتوا، و همه چیزهای خوب دیگر، Elementor Pro کسی است که باید ببینید.

قبل از اینکه Elementor را با هزینه ای نصب کنید، همیشه توصیه می کنیم نسخه رایگان آن را امتحان کنید تا احساس بهتری از رابط داشته باشید و ببینید که شخصاً چگونه با شما جریان دارد.

آیا می توانید از Elementor با هر تمی استفاده کنید؟


از اواخر زمستان امسال، Elementor را می توان با تمام تم وردپرس استفاده کرد. بسیاری از تم های سازگار با WordPress/Elementor فقط با Elementor Pro از طریق ویژگی Theme Builder در دسترس هستند، بنابراین دسترسی کامل به کاربران حرفه ای اختصاص دارد.

آنچه در مورد Elementors Theme Builder جالب است، کنترل بی سابقه آن بر دستکاری در سازنده صفحه شما است. شما حتی می توانید تم های از پیش تعیین شده وردپرس را لغو کنید، بنابراین اساسا، انجام هر کاری که می خواهید انجام دهید، سلطنت رایگان است!

در حالی که هر موضوعی که استانداردهای کدنویسی وردپرس را رعایت کند با Elementor سازگار خواهد بود، تعداد کمی وجود دارد که به ویژه با Elementor در ذهن ساخته شده اند. بنابراین بهترین شرط شما این است که چیزی را پیدا کنید که برای برنده شدن ساخته شده باشد و با آن پایبند باشید (یا حداقل شروع کنید).

آیا می توانید از Elementor بدون تم استفاده کنید؟


همانطور که می‌دانید، نمی‌توانید از Elementor رایگان یا Pro بدون تم استفاده کنید. دلیل آن این است که پلاگین وردپرس Elementor ... خوب، برای استفاده در وردپرس است. وردپرس به سایت های بدون موضوع روی پلتفرم اجازه نمی دهد.

همانطور که گفته شد، Elementor دارای یک تم بسیار ابتدایی Hello است که فقط یک الگوی سفید است که می تواند به دلخواه اضافه شود و متناسب باشد. همچنین می توانید یک الگوی خالی برای این موضوع خریداری کنید.

  انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما